3 / 6

Strategii pentru a face fata concurentei

Mai putin extinse sunt retelele Cora si Auchan, care au magazine numai in Bucuresti si Cluj, Auchan si in Pitesti, dar sunt anuntate deschideri importante pentru anul viitor – Cora va fi prezent in Sun Plaza ( Bucuresti), la Pitesti si Constanta, arata studiul Regatta.

„Pentru a concura cu restul proiectelor ce urmeaza a fi livrate in zona de vest a Bucurestiului, anul acesta Cora Lujerului si-a extins paleta de oferte. Si hypermarketul Pic, singurul cu capital romanesc la acest nivel, incearca sa tina pasul cu retailerii straini. Pana in prezent, are deschise magazine in doar patry orase din cele 13: Pitesti, Craiova, Braila si Oradea. In curand, se va deschide un magazin in Ploiesti, iar in evolutia sa viitoare, Pic vizeaza Bucurestiul pentru deschiderea de noi locatii”, a mentionat Radu.

Cea mai extinsa retea de supermarketuri din analiza celor 13 orase este Profi, ce are drept reprezentate in Bucuresti magazinele Albinuta, in numar de zece. Cu un total de 25 de magazine, reteaua nu acopera toate cele 13 orase cu cate o reprezentanta, ci a ales sa deschida mai multe magazine in orase mari. Astfel exista trei magazine in Cluj, patru in Constanta si Timisoara si doua in Ploiesti.

Ca nivel de extindere, urmeaza lantul de magazine MegaImage cu 23 de magazine si Bila cu 18. Cele doua sunt concentrate in special in Bucuresti, lasand neacoperite multe orase mari din tara. Astfel, 20 dintre totalul de magazine MegaImage sunt numai in Bucuresti, alegand zone algomerate pentru amplasare, iar ca orase din tara au fost alese numai Constanta, cu doua magazine si Ploiesti cu un singur magazin.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri