5 / 6

Cum castiga teren sectorul de bricolaj

Sectorul de bricolaj incepe sa castige teren prin magazinele specializate, cea mai extinsa astfel de retea fiind Praktiker cu un total de 17 magazine, care acopera toate cele 13 orase luate in discutie, arata studiul Regatta.
Bricostore este un al doilea magazin de bricolaj cu un total de nou magazine. Desi nu acopera toate cele 13 orase, numarul magazinelor pe Bucuresti le depaseste pe cele ale Praktiker.

„Dedeman a ales ca spatiu de extindere zona Moldovei si sud estul tarii, cu reprezentante in Iasi, Constanta, Braila si Bacau. Multipoll se dezvolta in zona Brasov, iar Hornbach incepe sa se remarce in Bucuresti. Ambient vizeaza spre dezvoltare centrul tarii, la Bucuresti avand un sediu logistic”, a explicat analistul Regatta.

Pe sectorul de mobila si decoratiuni, cea mai mare extindere o are Mobexpert. Cu un total de 16 magazine, reteaua Mobexpert acopera toate cele 13 orase, numai in Bucuresti avand 4 magazine. Elvila de asemenea este prezent in majoritatea oraselor mari, exceptie facand Oradea si Pitesti. Neoset si Rovera se extind si ele treptat in Bucuresti si in tara cu un total de 9, respectiv 4 magazine.

Ikea, noul magazin din aceasta categorie intrat pe piata romaneasca, are o singura reprezentanta in prezent, amplasata in Bucuresti. Extinderea sa vizeaza orase cu peste 300,000 locuitori, primele vizate pentru viitoare inaugurari de magazine fiind Constanta, Iasi, Cluj, Brasov sau chiar Galati dar si extinderea in Bucuresti.







Inapoi la articol

Setari Cookie-uri