2 / 5

Mixul de branduri se va concentra pe clasa de mijloc

Cele trei etaje functionale ale mall-ului sunt aproape in totalitate inchiriate, suprafetele variind intre 40 si 1.500 mp, insa noul director isi propune sa schimbe mixul actual de branduri, pozitionandu-se exclusiv pe segmentul de middle class.

Vom aduce si doua branduri care nu sunt inca pe piata din Romania si vom imbunatati mixul deja existent. Ne vom pozitiona doar pe segmentul de middle class si de aceea trebuie sa intelegem cat mai clar ce asteptari au clientii si ce magazine prefera”, a explicat Mihai Agaficioaia.

Procesul de cooptare intr-un mall a unui brand nou de restaurante ori de retail poate dura mai multe luni, orice parteneriat fiind stabilit in functie de politica de dezvoltare a companiei care detine marca respectiva. De foarte multe ori, explica Agaficioaia, se poate scurge si un an de zile de la startul negocierilor pana la atragerea in spatiul mall-ului a unui brand nou de servicii sau produse.

“Pe langa a convinge reprezentantii brandului ca locatia noastra le va aduce un nivel al vanzarilor ridicat si o expunere mult mai buna pe piata, efortul nostru consta in a le prezenta un proiect personalizat pentru fiecare client in parte. Apoi trebuie sa-i convingi ca este foarte bine pentru se alature mixului de branduri pe care deja il ai in mall ”, spune directorul City Mall.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri