3 / 5

Procesul de repozitionare va dura un an

Pe langa mixul de branduri, in City Mall va exista o schimbare de imagine, care va consta in semnalizarea mall-ului pe exterior si pe interior, dar si o schimbare pe partea de food-court, care se va transforma intr-un concept cosmopolit.

“Vom crea o combinatie intre food, entertainment si zone unde se pot asculta formatii live. Intregul proces de repozitionare a mall-ului va dura aproximativ un an. Va fi o investitie pe partea de food-court si entertainment, insa la jumatatea acestei luni vom bugeta costurile totale”, afirma Agaficioaia .

Potrivit acestuia, strategia pe care City Mall va merge este una de diferentiere, insa concentrata pe segmentul clasei de mijloc.

“Nu ar fi in avantajul clientilor si al investitorilor ca toate mall-urile sa aiba oferte similare. Pana acum, City Mall nu a avut un target bine definit, pentru ca nici concurenta nu era foarte mare si nici mixul de branduri nu se adresa doar unui anumit segment. Avand in vedere concurenta care vine si dimensiunile mall-ului, trebuie sa ne concentram strict pe un anumit segment”, a adaugat seful City Mall.

La sfarsitul acestei luni, un nou mall se va deschide in zona de sud a Capitalei: Liberty Center, situat la intersectia dintre Calea Rahovei si Strada Progresului. In plus, compania britanica Equest Balkan Properties a inaugurat la jumatatea lunii septembrie centrul comercial Vitantis Shopping Center, amplasat la intersectia Splaiul Unirii cu Soseaua Vitan - Barzesti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri