3 / 4

Accent pe rebranding si pe echipele de vanzari

Christopher Shonn (foto), Mananging Partner al companiei de consultanta NAI Property Partners, este de parere ca nu s-a ajuns inca la „fundul butoiului” in piata rezidentiala si multe proiecte vor fi amanate sau chiar anulate. De asemenea, nu vom mai vedea nici „proiecte in mijlocul campului”.

In plus, rebranding-ul este foarte important, in contextul in care cuvantul lux a fost mult prea des folosit. „Rebranding-ul si supervizarea echipelor de vanzari trebuie sa fie principalele preocupari ale dezvoltatorilor cu proiecte in derulare. Agentii de vanzare sunt mult prea nepregatiti si nu stiu sa pastreze o legatura cu clientul”, a spus Christopher Shonn.

David Flusberg, presedintele Adama, crede ca pana acum dezvoltatorii au cheltuit in mod necorespunzator bani pentru promovarea proiectelor, in special prin publicitatea outdoor, care, pe langa costurile ridicate, nu s-a dovedit foarte eficienta.

„Activitatile de tip business to business si promovarea pe Internet vor fi noile directii pentru dezvoltatorii care incearca sa isi promoveze corect produsele. In plus, agentii imobiliari trebuie sa se implice mai mult, ca si cum cariera lor ar depinde de fiecare dintre aceste tranzactii”, a subliniat Flusberg.

NAI Property Partners are sediul central in Bucuresti, birouri regionale in Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara si reprezentanti in alte 22 de orase ale tari. Grupul ofera servicii de brokeraj, consultanta, evaluare si amenajarea spatiilor.

Compania Adama a livrat aproximativ 400 de apartamente in proiectele Edenia, Evocasa Swiss Cottage si Evocasa Titanium din Bcuresti, iar in prezent mai are in dezvoltare proiectele Armonia Titan, Evocasa Selecta (Bucuresti) si Evocasa Uptown (Ploiesti).


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri