3 / 6

Dezvoltatorii, mai atenti la indicatorii de eficienta

Si reprezentantii companiei Web Content Services, care detine in portofoliu portalul MagazinulDeCase.ro, sunt de parere ca unul dintre motivele pentru care interesul jucatorilor din imobiliare s-a indreptat mai mult catre internet a fost reprezentat de criza economica.

“Internetul presupune costuri mai reduse, iar costurile scazute reprezinta un al doilea motiv pentru cresterea acestor investitii. Reducerea costurilor cauzate de problemele financiare intampinate de dezvoltatori i-a facut pe acestia sa fie mult mai atenti la indicatorii de eficienta. Astfel, investitiile in publicitatea online au crescut foarte mult, fata de alte metode de promovare”, a declarat, pentru Wall-Street, Matei Malos, director general al portalului MagazinulDeCase.ro.

La inceputul lunii decembrie, Web Content Services a lansat portalul AnsamblurideCase.ro,destinat proiectelor rezidentiale noi din Bucuresti si Ilfov, investitia fiind estimata la circa 80.000 euro.

In ceea ce priveste evolutia site-urilor de profil in urmatoare perioada, Matei Malos spune ca piata portalurilor imobiliare ar trebui sa fie caracterizata de informatia verificata, actualizata si corecta.

“In doua cuvinte: calitatea informatiei. Un portal imobiliar trebuie tratat ca un business, cu oameni competenti si dedicati in spate, care sa ofere clientului informatia de calitate. Cel mai probabil aceasta va fi directia principala in care va evolua si piata”, afirma Malos.

Compania Web Content Services este controlata de Elena Anghel (50% din actiuni), Matei Malos (22%), Alexandru Dima (18%) si Paul Ghinea (10%), potrivit datelor de la Registrul Comertului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri