3 / 4

"Clientul roman este cumparator de week-end"

Inchiderea hipermarketurilor duminica ar avea un impact care nu poate fi neglijat atat asupra consumatorilor, cat si asupra functionarii centrelor comerciale si retailerilor, spun reprezentantii companiei CEgis, care are in administrare noua centre comerciale.

„Sa nu uitam ca romanii petrec mult timp la serviciu si isi rezerva zilele de week-end pentru a merge in centrele comerciale ca sa isi faca cumparaturile si, in acelasi timp, sa se relaxeze si sa petreaca timpul liber cu familia, cu prietenii. Cumparatorul roman este cumparator de week-end, de aceea traficul creste in zilele de vineri, sambata si duminica”, afirma cei de la Cegis.

Daca hipermarketurile vor fi inchise duminica, traficul in centrele comerciale va inregistra scaderi in aceasta zi si cresteri mari vineri si sambata. Galeriile comerciale nu se vor inchide, doar vor inregistra o scadere a traficului in zilele de duminica, estimeaza reprezentantii Cegis.

„In acest caz, va trebui sa regandim ideea de centru comercial si de servicii oferite clientilor. In plus, va trebui sa gasim solutii pentru evitarea aglomerarii centrelor in celelalte zile, deoarece confortul vizitatorilor nu trebuie neglijat”, au incheiat consultantii Cegis.

Si Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) a anuntat ca respinge cu tarie propunerea parlamentarilor privind obligativitatea inchiderii marilor magazine in zilele de duminica.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri