2 / 4

Prezenta portalurilor imobiliare in social media

Comunicarea in social media a devenit o prioritate si pentru portalurile imobiliare, care au inceput sa-si faca simtita tot mai mult prezenta pe site-uri precum Faceebok si Twitter, avantajele neintarziind sa apara.

Imobiliare.ro este activ pe ambele retele de mai bine de un an. Am constientizat puterea Facebook in repetate randuri. De exemplu, un simplu link care trimitea spre evolutia preturilor din primul semestru al acestui an a strans peste 700 de accesari. Totodata, este mediul care ne aduce cel mai rapid feedback”, explica Daniel Crainic, marketing manager al portalului imobiliare.ro.

Si MagazinulDeCase.ro a devenit prezent in social media, odata cu achizitionarea de catre Sanoma Digital, companie subsidiara a Sanoma Magazines International. Pana la acel moment, portalul nu era prezent pe nicio retea sociala.

„Social media a crescut foarte mult si are o eficienta care nu poate fi ignorata. Am fost in contact cu echipa MagazinulDeCase.ro inainte de achizitie si am inceput sa cream conturile inca de atunci. In prezent, exista facilitati pentru ca proprietarii sa-si promoveze anuntul deja postat pe portal pe Twitter sau Facebook, printr-un simplu click”, afirma Adina Vasilescu.

Si cei de la anuntul.ro considera retele sociale un canal de promovare a serviciilor, chiar daca momentan anuntul.ro nu este activ in social media. In cel mai scurt timp insa, reprezentantii portalului spun ca vor incepe sa investeasca in prezenta pe retelele sociale.

“Iti ofera posibilitatea sa te promovezi rapid, sunt canale prin care poti sa-ti intaresti brand-ul si poti fi tot timpul in contact cu o parte dintre utilizatorii tai. Dinamica fantastica de raspandire a informatiei, specifica retelelor sociale, trebuie avuta in vedere si cred ca, pe termen mediu, cine nu va fi activ in acest spatiu va avea de suferit. Deja se vehiculeaza ca notiunea de «like» este mai puternica decat notiunea de «link»”, subliniaza Sorin Petcu, de la anuntul.ro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri