3 / 4

Comunicare simpla si concentrata

De pe Facebook nu putea lipsi nici Baneasa Shopping City, a carui pagina de companie are acest moment 1.684 de fani. Mall-ul din nordul Bucurestiului este prezent pe Facebook din luna decembrie 2009, de administrarea contului ocupandu-se agentia 2bcom Think Team.

„Cel mai des folosim Facebook pentru a reaminti fanilor despre evenimentele care vor avea loc in mall si pe care le-am anuntat deja pe alte canale media. De asemenea, adaugam noi fotografii dupa fiecare eveniment pe care il organizam. Tot ce publicam trebuie sa sa fie util si usor de utilizat, asa incat pastram comunicarea simpla si concentrata”, spune Loredana Croicia (foto), director de marketing si vanzari in cadrul Baneasa Shopping City.

Croicia este de parere ca prezenta pe Facebook ajuta centrul comercial sa retina atentia vizitatorilor si sa ii conecteze permanent cu activitatile desfasurate in Baneasa Shopping City, aceste lucruri reflectandu-se apoi in numarul de vizitatori si in participarea acestora la promotiile mall-ului.

Alte centre comerciale prezente pe Facebook mai sunt: Sun Plaza (877 prieteni), City Mall (814 fani), Iulius Mall Timisoara (859 fani), Atrium Center Arad (366 fani), Macromall Brasov (241 prieteni) sau Cocor (219 fani), care se va redeschide pe 23 septembrie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri