4 / 6

Walmart

Walmart, cel mai mare retailer mondial, prezenta publicului in urma cu cateva luni o noua sticla de detergent: the Purex PowerShot. Creat de Walmart impreuna cu producatorul Henkel,detergentul foloseste mai putina apa si este cu 30% mai eficient decat versiunea precendenta, in timp pretul este la fel.

Sunt zece ani de cand fostul CEO al companiei, Lee Scott, a creat standarde noi pentru responsabilitatea sociala, stabilind trei obiective: companie sa fie alimentata 100% din energie regenerabila, sa elimine risipa magazine si sa creeze un lant de furnizori cu business-uri care sa sustina mediul.

Astfel, in prezent, 26% din energia electrica a Walmart este furnizata din resurse regenerabile si compania opereaza cu 9% mai putina energie fata de 2010. De asemenea, retailerul estimeaza ca furnizorii sai vor creste cantitatea de ambalaje reciclate. Iar anul acesta compania, americana a marit salariul minim pentru toti muncitorii obligandu-si astfel rivalii precum Target si TJX sa faca acelasi lucru.

Sector: retail
Tara de provenienta: SUA

Venituri: 485,6 miliarde de dolari

Domeniul de impact: mediul inconjurator

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri