3 / 6

Aproximativ 3.000 de clienti lunar, pasionati de laser tag

“Clientul LaserMaxx este inteligent si pretentios. Clientii corporate sunt mai greu de categorizat, dar companiile care utilizeaza laser tag-ul in actiunile destinate angajatilor sau partenerilor provin cel mai frecvent din industrii precum FMCG, farma si medical, domeniul financiar – bancar, media, advertising si auto. Industria IT&C reprezinta insa domeniul care ne aduce cei mai multi clienti pe segmentul corporate”, a continuat Mateescu, aratand ca evenimentele de teambuilding reprezinta cam un sfert din incasarile lunare, procent care poate varia de la o luna la alta, in functie si de numarul clientilor, pe care Mateescu il estimeaza la o medie de 3.000 de jucatori lunar.

In cele 9 luni de existenta, competitorul Laser Megazone apreciaza “o medie de 2.800 de jucatori pe luna“, insemnand aproximativ 200 de partide lunar. De asemenea, compania are peste peste 150 de membri oficiali, care beneficiaza de discount. Aproximativ 30% din clientii Laser Megazone sunt companii care organizeaza din ce in ce mai frecvent teambuilding-uri.

In general, clientii de laser tag sunt tineri, cu varsta de peste 25 de ani, venituri medii si peste medie si cu chef de sistractie in timpul saptamanii, dar exista si “foarte multi copii, incepand de la 7 ani, care sunt adevarati pasionati de Laser Megazone si care vin, impreuna cu parintii pentru a petrece o dupa amiaza placuta in familie“, spune managerul Laser Megazone. Capacitatea arenei de joc este de 30 de persoane simultan, permitand intrarea a doua echipe de cate 15 persoane intr-un spatiu de 500 de metri patrati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri