4 / 6

Potential de dublare a afacerilor in acest an

Popularitatea in crestere a laser tag-ului asigura venituri importante pentru companiile LaserMaxx si Laser Megazone, luand in considerare noutatea acestui joc de actiune indoor. LaserMaxx a inceput «joaca» in martie 2007, insa abia din toamna s-au vazut primele rezultate. “Din luna septembrie anul trecut incasarile au crescut, apropiindu-se de 70.000 de euro. Pentru 2008, avand in vedere ca jocul este deja mult mai cunoscut, estimam o cifra de afaceri in jurul a 150.000 de euro, asteptam practic o crestere de peste 50%”, afirma Mateescu.

LaserMaxx, in prezent cu patru angajati, si-a propus, inainte de toate, largirea bazei de clienti si consolidarea brandului, mergand pe componenta online, prin parteneriatul cu agentia de web marketing Twenty.

“Suntem intr-o faza in care ne fidelizam clientii si vrem sa atragem tot mai multi clienti noi. Strategia de maketing reprezinta prioritatea LaserMaxx in acest moment. Prin urmare, cresc si costurile, iar marja de profit nu se ridica undeva mai sus de 20%”, declara managerul companiei, adaugand ca nu s-a intrat pe profit pana in momentul de fata.

“In conditiile unei investitii de 150.000 de euro, pentru a acoperi cheltuielile ar fi necesar un numar mediu de 2.000 de jucatori pe luna. Suntem deja la 2.800 de clienti in medie pe luna si jocul de laser tag nu este inca foarte cunoscut in Romania, deci toate semnele ne incurajeaza sa credem ca profitul va creste simtitor cu trecerea timpului“, opineaza si managerul Laser Megazone, care si-a recrutat cei patru angajati in urma unor anunturi postate pe Internet.

Acesta sustine ca veniturile au intrecut deja asteptarile initiale ale companiei, 20% din cifra de afaceri fiind generata, in cele 9 luni de activitate, de evenimente speciale si team-building-uri. Planurile de viitor vizeaza modernizarea arenei cu noi labirinturi complicate si cat mai multe campanii publicitare si evenimente menite sa atraga atentia publicului asupra jocului de laser tag ca varianta ideala pentru distractii.

Succesul jocului va depinde, in perioada urmatoare, de feedback-ul clientilor fideli, iar jucatorii din piata sunt mai mult decat optimisti in privinta fenomenului laser tag, originar din Statele Unite, unde inventatorul acestui joc, George Carter, a avut ideea "bataliilor laser" dupa ce a vazut primul film din seria "StarWars" in 1977.

Astazi, jocuri laser reprezinta peste 1.100 de locatii in lume, din care 630 numai in America de Nord si peste 230 in Europa. De exemplu, conceptul Laser Megazone, prezent si in Bucuresti, numara peste 250 de labirinturi in intreaga lume, suficient ca sa trezeasca interesul investitorilor pentru astfel de jocuri high-tech in spatiu si timp real.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri