2 / 5

Adio, business, dar raman cu tine

Cei trei tineri manageri spun astazi ca nu regreta vanzarea retelei de Internet, chiar daca ar fi obtinut ulterior un pret mai mare. Pe langa presiunea foarte mare din piata la momentul respectiv, colaborarea cu provider-ul i-a ajutat foarte mult in dezvoltarea personala si manageriala.

“Dupa ce am semnat vanzarea retelei, iar a doua zi am devenit angajatii respectivului provider, m-am bucurat foarte mult, intrucat nu am crezut ca voi putea fi atat de puternic la varsta de 22 de ani. De asemenea, m-am mai bucurat pentru ca, initial, nu am facut reteaua pentru a o vinde si am fost surprins cand am vazut ca pot obtine un pret bun”, isi aminteste Dan.

Cele mai grele momente din “era retelei de cartier” erau conditiile meteorologice nefavorabile, mai exact furtunile, deoarece se ocupau de mentenanta retelei, iar majoritatea blocurilor nu erau prevazute cu impamantare. Si acesta a fost unul dintre motivele pentru care tinerii au acceptat sa vanda afacerea.

“Programul aglomerat reprezenta o alta problema pe langa necazurile provocate de furtuni. Nu aveam un program fix, mai ales din cauza problemelor care apareau la retea in miezul noptii, pe care trebuia sa le rezolvam pe loc”, a declarat Remus.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri