3 / 6

"Zona de evenimente poate creste daca este promovata corect in afara tarii"

"Majoritatea hotelurilor mari sunt axate pe atragerea oamenilor de afaceri si sunt asadar pline in timpul saptamanii, insa nu si in weekend. Eu cred cu tarie ca zona de evenimente poate creste daca este promovata corect in afara tarii (asa numitul MICE – meetings, incentives, conferences and exhibitions) ca si zona turismului de leisure, atat pe segmentul de turism individual cat si de grup, care acopera weekendul. Cresterea MICE ar aduce beneficii nu doar sectorului turismului, dar si celorlalte sectoare conexe acestuia (transport, alimentatie publica, entertainment, etc), asa cum ne-au aratat-o evenimentele mari din ultimul an cum au fost Finala Cupei UEFA sau Festivalul George Enescu", spune Yilmaz Yildirimlarf, general manager & district director SEE, Radisson Blu Hotel.

Potrivit acestuia, industria hoteliera este ca vremea in Londra: cand ploioasa, cand rece, cu soare uneori, dar niciodata foarte geroasa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri