2 / 6

Howard Johnson: Tarifele au fost si vor ramane sub presiunea negocierilor

Howard Johnson, o alta unitate de cinci stele de pe piata Capitalei, a inregistrat o crestere procentuala de 4-5% a gradului de ocupare fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungandu-se astfel la 45% in primele patru luni din 2010. “Este greu sa facem previziuni in legatura cu intreaga piata hoteliera in acest moment. Este o piata influentata direct de mersul economiei, de stabilitatea si atractivitatea pe care economia romaneasca o prezinta in afara. Ca apreciere generala a primelor 3 luni, as spune ca volumul de business a fost incurajator, mai ales daca tinem cont de faptul ca primele doua luni au fost de low season”, a declarat, pentru Wall-Street, Sonia Nastase (foto), director general al Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti.

In primul trimestru, luna martie a fost, conform asteptarilor, cea mai buna din punct de vedere al volumului de afaceri, potrivit oficialului Howard Johnson.

Segmentul de F&B (Food & Beverage) s-a mentinut relativ stabil in prima parte a lui 2010, atat in ceea ce priveste evenimentele de afaceri cat si pe cele private si a reprezentat peste 40% din totalul veniturilor hotelului din centrul Capitalei. “In acest cadru, este notabila dinamica lunii aprilie in care s-au inregistrat cresteri de pana la 5% comparativ cu luna aprilie a anului precedent”, a mai adaugat Nastase.

Preturile raman inca un subiect delicat pe piata hoteliera din Bucuresti. “Pe fondul cresterii numarului de spatii de cazare, cu preponderenta in cadrul segmentelor de 4 si 5 stele, si pe fondul reducerii considerabile a bugetelor de calatorie si duratelor de sedere, concurenta a crescut pe piata hoteliera chiar si intre segmente diferite de confort. In consecinta, si tarifele au fost si vor ramane probabil in continuare sub presiunea negocierilor”, mai explica Nastase.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri