3 / 8

Ucraina

Piata de eCommerce din Ucraina este estimata la circa 1,8 miliarde de euro, fiind una dintre principalele piete din regiune. Estimarile arata ca valoarea pietei ar putea atinge 5,6 miliarde de dolari pana in 2016.


In 2013, existau pe piata circa 5-7.000 de magazine online, circa 1.300 dintre ele activand pe segmentul electroIT. Allegro detine de asemenea “partea leului” in Ucraina, controland mai multe magazine locale (opt la nivelul anului 2012); cu toate acestea, concurenta este foarte acerba in statul vecin Romaniei, mai ales datorita intrarii anuale a unor jucatori majori pe plan international.


Pe piata din Ucraina se lupta companii precum 3Suisses, La Redoute, Witt, 4home, Bon Prix sau 3Pagen. Segmentul de electronice acopera circa 20% din vanzarile totale, cartile si revistele 23%, cea mai mare pondere fiind ocupata, in Ucraina, de segmentul fashion – 36%.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri