6 / 11

Symphopay: Un business se masoara in cifre, dar si in relatia cu clientul

Daniel Nicolescu, co-fondator si managing partner al Symphopay, a explicat ca, in retail, diferenta majora se face pe experienta de cumparare a clientului. “Un business se masoara si in cifrele acestuia, dar si din perspectiva relatiei cu clientii”.


“Symphopay isi propune sa vina cu o tehnologie care sa ii ajute pe retaileri sa inteleaga clientii, sa isi dezvolte relatii cu ei si, implicit, sa genereze business. Increderea este un factor important in luarea deciziei de cumparare, iar aceasta se bazeaza pe referinte, experienta si cum se prezinta magazinul. Terminalul de plata ne duce la nivelul la care sa cream o legatura intre comerciant, cumparator si banca”, a explicat Nicolescu.


Co-fondatorul Symphopay a mai explicat ca cifrele disponibile in piata arata ca 78% dintre clienti se pot intoarce, 50% dintre clientii care sunt in programe de loialitate renunta daca acestea nu sunt relevante si 70% dintre clienti vor mai cumpara inca o data daca primesc un incentive, fie ca este cupon de reducere, voucher sau o invitatie.


“E foarte important sa bazam cresterea pe clientii existenti. Vrem sa transformam POS-urile in instrumente de comunicare, sa le integram in procesul de vanzare si sa le folosim pentru a comunica si controla. Vom pune la dispozitie o platforma online prin care se pot vedea trazactiile si care poate initia o campanie de marketing in baza unor criterii. Sunt comercianti care tiparesc lunar milioane de chitante, dar care nu spun nimic. Este o oportunitate uriasa se le integram in campanii de comunicare”, sustine Nicolescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri