Cum s-a modificat peisajul publicitatii online
La capitolul ‘schimbari in bine’
Cum au rezistat
O criza…personala
Cele mai bune sfaturi primite
5 / 6

Cele mai bune sfaturi primite

Bogdan Nitu, Webstyler: “Nu miscora preturile. Serviciile tale nu trebuie sa devina mai ieftine datorita crizei. In criza, marketerii inteligenti vor sti sa faca si mai bine diferenta dintre cheltuiala si investitie. Daca scazi preturile, inseamna si faptul ca tu insuti consideri ca serviciile tale sunt mai degraba o cheltuiala, nu o investitie”.

Cristi Marinescu, Splendid Interactive: “Mi s-a sugerat sa fiu foarte atent, pentru ca am inceput anul cu totii, insa nu-l vom termina in aceeasi formatie. Pana in momentul asta, sfatul a prins bine, am ramas in carti”.

Adrian Stanescu, Thinkdigital: “Criza financiara e ca refluxul – cind vine refluxul si scad apele, se vede cine are pantalonii pe el”.

Mihai Seceleanu, InternetCorp.: “Sa ma pregatesc pentru o scadere dura si de durata – cel putin prima parte nu s-a adeverit inca in cazul nostru, dar sunt convins ca masurile luate acum 11 luni nu au facut decat sa intareasca InternetCorp”.

Dragos Stanca, F5: “«Va fi mult mai rau decat iti poti imagina» – sfat primit in septembrie anul trecut, cand inca nu era foarte clar ce va fi.

Bogdana Butnar, MRM Worldwide: “Au fost cateva cuvinte de la mama care mi-au pus lucrurile intr-o alta perspectiva. Eram la un moment-dat destul de suparata de turnura pe care o luasera lucrurile cu industria si bugetele si, plangandu-ma mamei ca lucrurile merg mai greu decat ma asteptam, mama mi-a zis: «Bogdana, noi am mai vazut cel putin doua crize ca asta si pana la urma ne-a fost bine». Cumva cuvintele ei mi-au aratat ca e un hop insa ca nu e unic, nemaivazut si nu va fi probabil singurul. Asa ca trebuie sa «make the best of what we have»”.

Mugur Patrascu, iLeo: “Continua sa investesti in oameni, tehnologii si creativitate”.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri