5 / 6

Ruf CTR3

Alois Ruf Jr. a crescut alintat de sunetul motoarelor masinilor din garajul sau si primele cuvinte pe care le-a pronuntat au fost probabil “Ich liebe Dich Porsche”. La disparitia tatalui sau in 1974 a preluat compania si a hotarat sa renunte la benzinaria familiei si la afacerea cu autobuze si sa se concentreze asupra atelierului in care modelele Porsche erau preparate spre perfectiune.In aprilie 2007 Alois Ruf a deschis o sticla de sampanie si a decis sa scoata o editie aniversara in cinstea primului model CTR. Versiunea 2007, poarta denumirea CTR3 si ar putea fi considerata o clona a Carrerei GT.Desi are la baza sasiul lui 911, si lampile spate par imprumutate de la Cayman, acesta nu este un Porsche oarecare, asa cum RUF nu este un tuner oarecare. Sub capota se afla un 3.8 litri turbo, foarte viril si capabil sa dezvolte 700 de cai, raportand puterea la litrajul motorului, CTR3 ar putea face de ras orice motocicleta supersport. Si in acceleratiile pe linie dreapta supercarul poate lasa in oglinda chiar si pe Valentino Rossi, accelerand pana la 100 de km/h in 3,2 secunde si avand un top-speed de aproape 380 de km/h. Daca mai punem la socoteala si caroseria de carbon, CTR3 ar trebui vandut la pachet cu un abonament pe viata la Nurburgring.Pretul este unul pe masura, RUF CTR3 fiind la fel de “accesibil” ca Ferrari Enzo sau SLR McLaren, si mult mai scump decat supercarul scos de Porsche, Carrera GT.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri