4 / 12

Anii ‘40: Orizonturi deschise

Lucratorii din domeniul apararii veniti in numar mare in oras in anii 1940, au umplut pensiunile si tineau deschise Hot Shoppes zi si noapte. In 1939 compania a obtinut primul sau contract de administrare a serviciului de aprovizionare; a fost pentru bufetul Trezoreriei S.U.A., langa Casa Alba. Nu peste multa vreme Marriott administra uriasul bufet de la Naval Communications Annex, iar oamenii lui lucrau in trei schimburi pentru a aproviziona cu mancare fabricile din imprejurimile Washingtonului.

La sfarsitul razboiului, in august 1945, Statele Unite erau gata sa se relaxeze, sa sarbatoreasca, sa manance in oras. In 1947 Marriott a lansat un program foarte ambitios de expansiune, crescind numarul de locatii de la 22 la 80, si extinzindu-se in 12 state in doar 10 ani. Pana in 1948 – la doar 21 de ani de la primul Hot ShoppesJ. Willard a fost ales presedinte al Asociatiei Nationale a Restaurantelor, iar businessul Marriott a devenit un punct de referinta permanent in peisajul american.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri