1 / 6

Eden SPA: Servicii corporate

“Segmentul cu cea mai mare crestere in Eden SPA in primul trimestru al anului 2008 a fost reprezentat de serviciile corporate”, declara Liliana Paraipan, General Manager, Eden Spa.

"Am observat ca din ce in ce mai des companiile rezerva cate o zi intreaga pentru 10-15 dintre cei mai buni clienti sau angajati ca o alternativa sanatoasa si mai placuta a meselor in oras sau a diverselor tipuri de team building-uri menite sa sudeze echipele". In ceea ce priveste raportul clientilor, acesta este de aproximativ 70% femei si 30% barbati, iar pentru achizitonarea de Eden SPA Gift Cards, proportia se schimba pentru cca 60% in favoarea barbatilor. De altfel, acest proiect a aparut dupa ce in urma unei analize am constatat ca 99% din clientii spa-ului sunt middle sau top manageri si angajati ce vin prin programele oferite de companiile lor. Atunci am inteles, ca avem o oprtunitate de piata extraordinara, din moment ce Eden SPA este singurul centru de profil care se adreseaza exclusiv targetului de business.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri