4 / 5

VW Scirocco R

De cealalta parte, VW Scirocco R pune intr-o pozitie dificila modelul Golf GTI, chiar daca va avea un pret sensibil mai mare.

Scirocco a fost de la bun inceput foarte apreciat de cunoscatori pentru cum arata – atipic de pasional pentru un VW – iar kitul versiunii R este pur si simplu ceea ce trebuie pentru o asemenea forma.

Prize mari de aer, jante mari, evacuari integrate in difuzorul de aer, toate aceste elemente reusesc sa puna in valoare niste linii pe care VW ar trebui sa le utilizeze mai des.

Motorul este unul de 2 litri, turbo, cu 265 CP si 350 Nm. Adica 35 CP si 60 Nm mai putin decat RS-ul lui Ford, ceea ce costa modelul VW o jumatate de secunda la nivelul acceleratiei. Scirocco R ajunge la 100 km/h in 6,5 secunde (cu transmisia manuala, 6,4 secunde cu DSG), viteza maxima fiind, de asemenea, limitata la 250 km/h.

Ca si Focus RS, Scirocco R mizeaza tot (doar) pe puntea fata pentru tractiune, dar si aici exista un fel de “suplinitor”. Adica sistemul XDS, un diferantial blocabil electronic, care isi face treaba cu ajutorul ESP-ului.

Sursa: Sotto

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri