5 / 6

Pret

In ceea ce priveste tariful pentru a beneficia de acest serviciu, Ovidiu Barbier zice ca este dificil de creat un "model" de preturi pana nu se cunosc niste aspecte deosebit de importante cum ar fi:

- perioada din an cand are loc evenimentul(monitorizarea de catre INMH a directiei si vitezei vanturilor este f importanta pe perioada desfasurarii evenimentului)
- nr. de participanti/ numarul de ridicari (randamentul acestei afaceri are si un criteriu nr. de participanti)
- locatia (taxele sunt diferite in locatiile publice fata de cele private)
- modul de primire (normala sau VIP)
- caracterul de exclusivitate (petrecere privata) sau corporate
- numarul sponsorilor si contractele de publicitate incheiate
- etc.

Pentru stabilirea preturilor se organizeaza o intalnire cu potentialul client si, de comun acord se stabilesc preturile luand in calcul cele de mai sus ca si eventualele solicitari speciale din partea clientului.

Un aspect importanteste acela ca toate ,"zborurile" vor avea caracter preplatit.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri