1 / 4

Segmentul Luxury Travel reprezinta 18% din cifra de afaceri Perfect Tour

Vacantele memorabile pot fi achizitionate direct de la birou pentru ca un consultant Perfect Tour se deplaseaza catre client oriunde acesta doreste.

“Am cautat pe tot globul experiente unice si autentice pentru clientii nostri. Cum ar fi sa iti petreci seara cu o familie de localnici in Maldive, sa te intalnesti cu un astrolog in Jaipur sau sa iei cina intr-o tabara de beduini intre dunele din Abu Dhabi? Cam asa arata surprizele pe care le oferim pentru cei care isi doresc cu adevarat sa iasa din rutina”, declara Corina Pacuraru, general manager Perfect Tour:

Momentan, segmentul Luxury Travel reprezinta 18% din cifra de afaceri Perfect Tour, potrivit lui Sorin Vaduvoiu, director executiv al agentiei de turism, care adauga ca strategia de adresare directa catre clientii care cauta calatorii urmareste o crestere semnificativa a vanzarilor, direct proportionala cu investitiile in trainingul consultantilor pentru luxury travel.

„Estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment, si o crestere cu 6-7% in cifra de
Afaceri”, a declarat Sorin Vaduvoiu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri