Sistemul de management al depozitului are ca obiectiv imbunatatirea timpilor de livrare a produselor catre clientii finali, ca urmare a automatizarii operatiilor cu stocul.

„Pe masura ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut si stocul de produse si, in acelasi timp, a trebuit sa gasim solutii sa imbunatatim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost raspunsul la toate acestea”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro, mentionand ca, in prezent, romanii care comanda online au asteptari mai mari ca in trecut si vor sa intre in posesia produselor comandate mult mai rapid.

„70% dintre comenzile de pe evoMAG.ro sunt din stoc magazin, ceea ce inseamna ca trebuie sa plece spre clienti in aceeasi zi. Iar implementarea sistemului WMS ne permite ca, in prezent, 95% dintre comenzile din stoc magazin sa plece spre clienti in aceeasi zi, fata de 85%, cat era inainte de implementare”, mai spune Mihai Patrascu.

Pe langa imbunatatirea procesului de livrare, automatizarea operatiilor cu stocul de produse a generat o crestere a eficientei in procesarea comenzilor cu 50%.

Totodata, implementarea noului sistem WMS va permite si o crestere cu 40% a stocului de produse anul acesta. „Putem opera o astfel de crestere si ca urmare a parteneriatelor de incredere, de lunga durata, unele dintre ele de peste 10 ani, pe care le avem cu furnizorii si companiile de curierat, printre care Cargus si Sameday Courier”, mai spune Mihai Patrascu.

Investitia in sistemul de management al depozitului va genera si o mai buna segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc, ceea ce va permite si o optimizare a stocurilor la nivel general, dar si o vizibilitate mai buna asupra mixului de produse, raportat la nivelul cererii clientilor din diferite perioade de-a lungul anului.