Prakash Gurumoorthy, General Manager VTEX - EMEA & APAC a discutat la European Digital Commerce despre live shopping, un mix de comerț digital și divertisment, menit să aducă o experiență interactivă, ce simulează prezența unui client într-un magazin. Cu toate că procesul nu este unul deloc nou, este încă foarte puțin utilizat de către branduri. Specialistul de la VTEX a explicat de ce sunt companiile reticente în fața unei astfel de soluții de atragere a clienților.
„Am avut un eveniment de live shopping pentru Adidas în Spania și ne-a luat ceva timp să ajungem acolo cu acest proces. De ce sunt brandurile reticente? Pentru că au impresia că live shopping-ul e greu de făcut, cred că trebuie să aibă un influencer digital, că au nevoie de un studio, de un conținut video, de o integrare în platformă, dar în realitate, spre exemplu Adidas a reușit să facă acest lucru în două săptămâni. Nici nu au avut nevoie de un influencer digital, au avut o persoană în companie care a putut să facă acest lucru (...) E nevoie de educație în zona aceasta, e nevoie de experiementare, nu e scump, dar brandurile trebuie să experimenteze mai mult”, a declarat Prakash Gurumoorthy General Manager VTEX - EMEA & APAC.
European Digital Commerce este un eveniment găzduit de VTEX și AWS Web Services, powered by Innobyte, Gold Partner Mastercard, Silver Partners Innoship, FAN Courier, Zitec, MailUp, Nordic Web Team, Limitless Agency, supported by Floria și DeLonghi.
VTEX (NYSE:VTEX) este platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează toate operațiunile de comerț la nivel global. VTEX accelerează creșterea afacerilor clienților săi cu o soluție completă de Comerț, Marketplace și OMS și sprijină companiile din toată lumea în procesul lor de dezvoltare, gestionare și livrare a unor experiențe native și avansate de comerț B2B, B2C și de marketplace, cu un time-to-market rapid.
Sursa foto: Ovidiu UdrescuIn lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului European Digital Commerce | Prakash Gurumoorthy, VTEX, despre Live Shopping: E nevoie ca brandurile să experimenteze mai mult.