„Ceea ce văd eu e o teamă, probabil se trage din trecutul nostru istoric, a magazinelor românești de a se promova în afara țării. Am tot încercat să o înțeleg. Din păcate sunt foarte puțini vânzători curajoși care au decis să vândă și în afara granițelor țării. Dacă facem o balanță, cred că 70-80% vând datorită unor marketplace-uri pe care s-au listat. Deci cumva aceștia s-au alăturat curajului altora. Iarăși un lucru foarte important, dacă ne uităm la balanța mărfurilor care intră din afara granițelor țării versus mărfurile care ies din România spre a fi livrate în Europa, cred că suntem de 10-20 de ori sub, ca volume. Dacă ne uităm și la noi, în volumele pe care le transportam noi, vorbim de zeci de mii de expedieri care ne intră zilnic din afara României și vorbim de câteva sute, mii care pleacă în fiecare zi. Nu mai subliniez faptul că unele sunt retururi care pleacă. Cred că trebuie înlăturată temerea aceasta de extindere și ar trebui mai mult curaj la nivelul companiilor să iasă pe piețe noi”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, în cadrul evenimentului.

European Digital Commerce este un eveniment găzduit de VTEX și AWS Web Services, powered by Innobyte, Gold Partner Mastercard, Silver Partners Innoship, FAN Courier, Zitec, MailUp, Nordic Web Team, Limitless Agency, supported by Floria și DeLonghi.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu