Vânzările de trotinete electrice din segmentul mediu de preț se mențin constante, iar cele premium înregistrează o creștere semnificativă în acest an, față de aceeași perioadă a anului precedent, conform unei analize realizate de Altex asupra vânzărilor din propriile magazine.
Altex vinde trotinete electrice cu prețuri ce variază între 799 lei și 13.999 lei. În ceea ce privește intervalele de preț relevante pentru consumatori, cea mai mare cerere o regăsim în segmentul de mijloc, cu prețuri situate între 1.500 și 2.500 lei, urmat de segmentul premium, care include trotinete cu prețuri peste 2.500 de lei. Din punct de vedere al repartizării geografice, cele mai importante vânzări din acest an sunt înregistrate în orasele București, Timișoara și Craiova.
‘’Astăzi trotinetele electrice au devenit tot mai eficiente și performante, acestea fiind tooluri smart de mobilitate, mult mai sustenabile cu mediul înconjurător față de variantele clasice existente pe piață. Observăm un trend clar în rândul clienților care se îndreaptă către gama premium a trotinetelor electrice, cu prețuri de pornire de la 2.500 lei, vânzările din acest segment înregistrând o creștere de peste 20% în acest an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut (ianuarie – august)’’, spune Oana Titirig, Business Unit Director Sport Altex România.
În ceea ce privește canalele de distribuție, vânzarea trotinetelor electrice are loc în proportie de 90% în magazinele fizice și 10% în mediul online. Această tendință reflectă preferința majoritară a consumatorilor pentru experiență completă din magazine, ce încorporează atât zona de consiliere specifică, cât și posibilitatea testării produselor. Referitor la comportamentul de cumpărare, clienții adoptă o abordare similară cu cea din industria electro-IT, principalele criterii de selecție în segmentul trotinetelor fiind caracteristicile produselor (roți 8.5 inch), funcțiile smart și autonomia acestora (începând de la 25 km). Înainte de a lua decizia finală, clienții se informează online, creează liste de favorite și monitorizează prețurile din piață.
Cele mai cumpărate branduri de trotinete electrice sunt Ninebot, Myria, Xiaomi, Freewheel și Aprilia.
Altex pune la dispoziție și opțiuni de echipament de protecție, astfel încât utilizatorii să se bucure în deplină siguranță de experiența cu trotineta electrică, indiferent de modelul ales.
Sursa foto: r.classen / Shutterstock.comIn lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Analiză Altex: au crescut vânzările de trotinete electrice scumpe. Clienții „premium” scot peste 2.500 de lei din buzunar.