În noul Nutrition & Vitamins Shop, clienții au la îndemână o gamă completă de produse pe care le pot găsi ușor în funcție de nevoile la care răspund, de la imunitate și sistem respirator, potrivite pentru sezonul de răceală și gripă, la produse care susțin sistemul muscular sau osos, produse pentru memorie, până la suplimente pentru sportivi și produse specifice sarcinii și alăptării, precizează eMAG.

Conform celor mai recente date de piață, vitaminele și suplimentele au intrat în coșul obișnuit de cumpărături al românilor, în contextul în care, în perioada pandemiei, cererea pentru aceste produse a crescut semnificativ. În acest sens, cele mai comandate produse de către clienții eMAG sunt produsele care conțin multivitamine, vitamina C, vitamina D, Omega 3, colagen și creatină, care sunt utilizate zilnic.

Evoluția segmentului de suplimente și vitamine este vizibilă și la nivel european, unde 20% dintre comenzile online au inclus și produse din această gamă în 2022, conform celor mai recente date din European E-Commerce Report. Pe eMAG, un client alocă, în medie, 138 lei pentru o comandă de suplimente și vitamine care include minimum două produse.

„Pe fondul preocupării crescute a clienților noștri pentru sănătate și starea de bine, lansăm Nutrition & Vitamins Shop, un nou shop-in-shop care să îi ajute să identifice mai ușor, odată cu sezonul rece, produse care să le susțină imunitatea,” a spus Simona Șahîn, demand director eMAG România.

Noul shop-in-shop eMAG include produse de la cei mai importanți producători locali și internaționali, precum SunWave Pharma, Mollers, Zdrovit sau Secom. Clienții vor beneficia și de serviciile consacrate eMAG, precum livrare a doua zi prin curier sau gratuit în easybox pentru clienții Genius.

Acesta este cel de-al treilea astfel de shop-in shop lansat de eMAG în ultima lună, după Dermato Shop și Drinks & Coffee shop-in-shop.

Sursa foto: shutterstock.com