Un business de succes ține cont de nevoile și așteptările clienților și lucrează în mod continuu pentru a le depăși. Tocmai de aceea, orice companie are nevoie să eficientizeze pe cât de mult posibil serviciile de Customer Care, apelând la un serviciu de tip Call Center omnichannel, precum Daktela.

Îți prezentăm o parte din beneficiile pe care o companie le obține în privința fidelizării clienților, având un serviciu de suport clienți complet:

Fidelizarea clienților. Dacă avem un sistem eficient și rapid de gestionare a cererilor clienților, aceștia au parte de o experiență pozitivă cu echipa de Customer Care și sunt mai predispuși să revină cu noi comenzi și să devină fideli companiei.

Gestionarea rapidă a reclamațiilor. O gestionare eficientă a acestor situații transformă o experiență negativă într-una pozitivă. Daktela implementează tehnologia AI în cadrul soluției, eficientizează costurile și maximizează productivitatea. În comparație cu chatbot-urile clasice care funcționează pe baza unor scenarii prestabilite, noua versiune Daktela Chatbot oferă o abordare complexă pentru rezolvarea tuturor solicitărilor, pe baza AI și a unui arbore decizional mult mai complex. Acesta se dezvoltă continuu, prin învățare, pe baza experiențelor și intercțiunilor pe care le are cu clienții.

Un timp de răspuns redus. Clienții apreciază răspunsurile rapide. Timpul scăzut de așteptare și răspuns la solicitări fac diferența. Cu Daktela procesele sunt automatizate, iar clienții obțin astfel soluționări rapide, personalizate. Tehnologia AI filtrează, analizează întrebările, oferă variante și, în cazul în care este necesară implicarea unui operator, direcționează clienții către cel care va răspunde rapid și eficient.

Personalizarea serviciului. Fiecare client este diferit și are cerințe diferite. Tocmai de aceea este indicat ca prin serviciul de Customer Care să i se ofere soluții adaptate nevoilor sale. Cu aplicația Daktela companiile își îmbunătățesc semnificativ procesele de Customer Service, cunosc istoricul fiecărui client datorită stocării coversațiilor indiferent de canalul de comunicare și obțin rapoarte în timp real pe care se bazează în procesul de analiză.

Posibilitatea de feedback și îmbunătățiri. Este necesară obținerea unui feedback consistent de la clienti cu privire la produse, servicii și experiența cu brand-ul. Web Chatului Daktela oferă posibilitatea de a insera un NPS care colectează informații despre fiecare interacțiune încheiată. Accesul la aceste rapoarte îți oferă o mai bună cunoștere asupra proceselor, pe baza cărora îmbunătățești serviciile companiei.

Eficiența operațională. Un Call Center bine implementat contribuie la eficiența operațională a întregii organizații. O gestionare inteligentă a apelurilor si solicitărilor reduce costurile și crește productivitatea. Daktela automatizează aceste procese și permite Call Center-ului să gestioneze un volum mai mare de apeluri și solicitări fără a fi nevoie de un număr mai mare de personal. Acest lucru reduce costurile operaționale și crește rentabilitatea.

Adaptabilitate și inovație. Departamentele de Call Center trebuie să fie flexibile și deschise la inovație. Tehnologia si modul in care clientii interactioneaza evolueaza constant, astfel că trebuie să țină pasul și cu integrarea AI în aceste procese. Inteligența artificială analizează și interpretează în timp real datele din interacțiunile cu clienții, oferă răspunsuri rapide, personalizate și sunt eliminate așteptările lungi în apeluri sau chat, care ar genera nemulțumiri în rândul clienților.

Daktela, desemnată High Performer în rapoartele G2

Daktela este o soluție de Call & Contact Center All-in-one în cloud, ce integrează diverse funcții de comunicare cu clienții și permite interacțiunea cu acestia prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp.

În luna octombrie se împlinește un an de când Daktela a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni la Coworkers.ai, compania care a creat propria tehnologie pentru procesarea limbajului natural (NLP), bazată pe inteligența artificială. Datorită tehnologiei Coworker.ai, Voiceboții și Chatboții Daktela sunt acum semnificativ mai „inteligenti” decât alții și rezolvă cereri complexe.

Daktela este în prezent furnizor de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1200 de companii internaționale și naționale. Cu o valoare de peste 11 milioane de euro, compania este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piața europeană. Daktela țintește ca în următorii ani să intre în top 10 al companiilor globale din domeniul Software & IT Call & Contact Center.

Daktela a fost desemnată ca fiind High Performer în cele mai recente rapoarte G2 Grid® Summer și Fall 2023. G2 este o platformă de recenzii de software și servicii de încredere. Rapoartele Grid de la G2 sunt renumite în industrie pentru analizele lor detaliate și informațiile valoroase pe care le oferă. Pe baza lor companiile iau decizii informate cu privire la soluțiile software utile companiilor lor, pe care le adoptă pentru eficiență și rezolvarea nevoilor de business.

”Recunoașterea Daktela ca High Performer în rapoartele G2 reprezintă angajamentul nostru pentru a oferi mereu servicii de excelență. Software-ul nostru omnichannel în cloud pentru Contact Centere permite optimizarea interacțiunilor cu clienții, îmbunătățirea productivității agenților și oferirea unei experiențe de neuitat clienților tăi. Daktela facilitează eficientizarea operațiunilor de Customer Care, prin funcționalități avansate și o interfață prietenoasă pentru fiecare utilizator”, declară Mihai Nica, Daktela Country Manager România.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.