Datorită prețurilor extrem mici pe care le practică pentru produsele chinezești vândute pe platformă, Temu a ajuns să câștige o cotă de piață din ce în ce mai mare în rândul americanilor care obișnuiau să treacă pragul magazinelor cu prețuri mici din SUA.

Magazinul Temu a ajuns în ultima lună la o cotă de piață de 17% în Statele Unite ale Americii pe zona magazinelor de tip discount, conform analizelor făcute de către firma Earnest Analytics. În comparație, lanțul de retail Five Below a avut o cotă de piață de 8%, Dollar General o cotă de piață de 43%, iar Dollar Tree 28%, conform CNBC.com.

Temu s-a lansat în Statele Unite ale Americii în septembrie 2022 și a devenit rapid popular prin prisma campaniilor derulate cu influenceri, ce promovau platforma de e-commerce drept un loc din care poți cumpăra produse mai ieftine decât cele vândute de magazinele tradiționale.

Magazinul online chinezesc derulează campanii de promovare din ce în ce mai multe și în România, pe mai toate platformele sociale, unde utilizatorii sunt îndemnați să cumpere diverse produse, de la jucării până la haine, cu prețuri mici.

Atât Temu, cât și alte magazine online chinezești, au atras critici legate de modul de producere al acestor produse, dar și în ceea ce privește aspecte ale modului în care își derulează afacerile.

Anul acesta, Statele Unite ale Americii a acuzat Temu de posibile probleme de securitate privind datele utilizatorilor, după ce o altă aplicație, deținută tot de către compania care controlează platforma de e-commerce Temu, a fost eliminată de pe Google, conform CNBC.com.

Sursa foto: MArko Aliaksandr / Shutterstock.com