„În primul trimestru din 2024, vom intra pe piața din Europa de Est. Vom începe cu România, Grecia, Ungaria și Cehia”, preciza la finalul anului trecut Erdem Inan, CEO-ul Trendyol Group, conform Dailysabah.com.

„Ne propunem să ajungem la 2 milioane de clienți activi și peste 4 milioane de comenzi în Europa de Est până la finalul anului 2024”, a mai adăugat reprezentantul Trendyol Group.

Consumatorii români pot comanda deja de pe platformă, aceasta având și o versiune în limba română, ce poate fi accesată intrând pe trendyol.com și selectând în partea de sus România, ca țară de livrare, și limba română. Trendyol era prezent în România prin intermediul mai multor marketplace-uri locale, însă extinderea anunțată se referă la lansarea propriei platforme și aplicații mobile în țara noastră.

Gigantul de e-commerce Alibaba deținea la finalul anului trecut 86,5% din Trendyol. Conform investopedia.com, chinezii au anunțat în 2023 că plănuiesc o nouă investiție, de 2 miliarde de dolari, în platforma turcească de e-commerce.

Până la momentul anunțului de mai sus, gigantul Alibaba investise deja peste 1,4 miliarde de dolari în compania turcească. Alți investitori în Trendyol sunt SoftBank Group, General Atrlantic sau Qatar Investment Authority.

Sursa foto: Camilo Concha / Shutterstock.com