*Interviul face parte din proiectul ecomTEAM Stories, susținut de Banca Transilvania, un proiect menit să spună poveștile din spatele magazinelor online românești.

Infinity.ro s-a născut într-o piață în care exista deja o concurență în ceea ce înseamnă marketplace-urile, dar a reușit să vină cu ceva nou în ceea ce privește magazinele online. Silvia Poroșnicu, șeful de marketing al magazinului online, spune că Infinity.ro este un instrument prin care sunt susținuți artizanii români, dar și un mod prin care clienții pot cumpăra produse autentice românești.

„La Infinity.ro ne dedicăm susținerii artizanilor locali prin comunitatea Autentic. Le oferim acestora o platformă pentru a-și expune și vinde creațiile unice, care reflectă bogăția și diversitatea patrimoniului cultural românesc. Această inițiativă nu numai că încurajează meșteșugurile tradiționale, dar contribuie și la păstrarea și promovarea valorilor și tradițiilor românești într-un context modern și accesibil”, a declarat Silvia Poroșnicu.

Infinity.ro se va extinde de anul viitor în afara granițelor, anunță Silvia Poroșnicu. Acest lucru va face o conexiune între artizanii români și piața Occidentală, iar micii antreprenori din țară vor putea să își expună produsele mai ușor.

„Deși momentan ne concentrăm pe consolidarea prezenței pe piața românească, avem planuri pe termen mediu de a ne extinde în Europa. Ne vom concentra pe promovarea produselor autohtone, oferind vânzătorilor noștri o platformă pentru a-și prezenta produsele pe piața europeană. Așteptăm ca aceste produse unice să fie bine primite datorită noutății și calității lor”, adaugă Silvia Poroșnicu.

În ceea ce privește partea culinară, unele dintre cele mai inedite produse sunt brânza de burduf cu trufe și mierea cu trufe negre, fiind fabricate chiar în Transilvania. Totodată, toate produsele vestimentare și accesoriile din categoria „Autentic” sunt sub semnătura designerilor români.

„Numele Infinity Marketplace a fost ales pentru a reflecta diversitatea și vastitatea gamei noastre de produse. Am dorit ca numele să fie nu numai memorabil și ușor de reținut, ci și să reflecte angajamentul nostru pentru o ofertă extinsă și diversificată de produse, simbolizând ideea de posibilități nelimitate pentru clienții noștri”, spune Silvia Poroșnicu.

Cum poți face românul să cumpere ceva ce nu poate atinge

Cu toate că pandemia ne-a mai schimbat comportamentul, românii sunt un tip de consumatori cărora le place „să pună mâna pe produse” înainte să le achiziționeze. Silvia spune că această „distanță” între produs și consumator poate fi rezolvată prin comunicare. Infinity.ro are o linie dedicată de call-center pentru clienții care au dubii legate de unele produse.

„În fața preferinței consumatorilor români pentru cumpărăturile fizice, Infinity.ro își propune să crească încrederea în cumpărăturile online. Prin seriozitatea și precizia în îndeplinirea comenzilor, ne străduim să construim o relație de încredere cu clienții noștri, demonstrând că ecommerce-ul poate oferi o experiență de cumpărături la fel de satisfăcătoare, dacă nu chiar mai bună, decât magazinele tradiționale”, a declarat Silvia Poroșnicu.

Anul 2021, cel în care s-a lansat Infinity.ro, a fost un anul în care piața de ecommerce s-a dezvoltat puternic pe fondul pandemiei care a determinat oamenii să migreze cumpărăturile în principal în zona online.

„Infinity.ro a luat naștere acum aproximativ trei ani, inspirat de peisajul mai puțin saturat al pieței de marketplace din România, spre deosebire de piețele bine dezvoltate din Europa de Vest și de Nord. Am observat o tendință crescândă spre marketplace-uri, accelerată de pandemie, care a sporit cererea pentru cumpărături online convenabile. Așadar, am decis să lansăm Infinity.ro pentru a satisface această cerere, oferind o platformă unde clienții pot găsi o gamă variată de produse într-un singur loc”, concluzionează Silvia Poroșnicu.

Sursa foto: Wallstreet.ro