Faceți cunoștință cu AIBon

Dezvoltat de INTERACTIONS, AIBon este un AI scan creat pentru verificarea și validarea automată a bonurilor fiscale. Să spunem că tocmai ați încheiat o campanie promoțională pentru un brand de ceaiuri exotice. Pentru a fi valid, bonul fiscal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie achiziționate cel puțin două produse, să fie achiziționată una dintre aromele: mango, papaya, maracuja, să fie achiziționate de la retailerul X, din orașele București, Cluj sau Craiova. Ei bine, AIBon vă permite să setați toate aceste criterii cu ușurință pentru ca apoi bonurile fiscale să fie validate automat. Toate aceste criterii de validitate pot fi customizate în funcție de fiecare campanie - de exemplu, poate fi setată, de asemenea, o sumă minimă pe care trebuie să o însumeze produsul sau produsele achiziționate.

Având în vedere că automatizarea serviciilor este o piață în continuă expansiune și că 90% dintre marketeri folosesc deja cel puțin un tool de marketing automation, anul 2024 nu mai poate fi anul în care verificați manual datele din bonurile fiscale și nici anul în care dezvoltarea unui site de campanie durează trei luni și vine cu un preț cu multe zerouri. Așadar, acum este momentul să dezvoltați următoarea campanie promoțională cu ajutorul Promotiful și AIBon.

Promotiful și AIBon, matchul de marketing al anului 2024

Despre Promotiful, știți deja, desigur, că este platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS cu ajutorul căreia puteți dezvolta uşor şi rapid un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare. Principalele beneficii ale automatizării campaniilor promoționale online prin intermediul Promotiful sunt reducerile semnificative de timp și costuri. Analiza campaniilor realizate până acum arată reduceri ale bugetelor cu până la 90%, în condiții de creștere cu 30% a ratei de succes, alături de diminuarea considerabilă a timpului alocat. Iar cu ajutorul AIBon, care se integrează perfect cu Promotiful, automatizați și validarea bonurilor fiscale.

În plus, AIBon vă ajută să:

Scalați cu ușurință campanii promoționale evitând tentativele de fraudă, să măriți numărul de câștigători sau localitățile aferente unei campanii și este, de asemenea, extrem de eficient pentru toate brandurile care implementează programe de loialitate. Validați înscrierea noilor membri pe baza bonului fiscal cu un simplu click.

Dacă aveți în plan o campanie promoțională pentru finalul lui 2023 sau dacă vreți să elaborăm împreună un plan eficient de campanii promoționale pentru anul 2024, așteptăm un semn aici. Haideți să automatizăm împreună campaniile promoționale și validarea câștigătorilor și a bonurilor fiscale.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"