Automatizarea promoțiilor

Un marketer fără cel puțin o promoție la activ nu e încă marketer. Nu putem vorbi despre vastul domeniu al marketingului și advertisingului fără să vorbim, desigur, despre promoții. Indiferent că sunt online sau offline, de durată scurtă sau cu un parcurs îndelungat, locale sau internaționale, promoțiile poartă la fel de multe pălării ca publicul pe care îl vizează.

Ce ne dorim atunci când vorbim de o promoție online? Să o realizăm și implementăm rapid, să o putem monitoriza constant, să colectăm și să stocăm bazele de date aferente participanților pentru a le putea utiliza apoi în comunicări ulterioare. Răspunsul nostru pentru toate aceste criterii? PROMOTIFUL, platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS, cu ajutorul căreia puteți dezvolta un website de promoţie fără intervenţia unei echipe de programare. Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing sau vânzări, şi pune la dispoziţie o gamă largă de mecanici, toate uşor de setat, dintre care cele mai populare sunt: coduri unice, momente norocoase, roata norocului, concurs foto, câştig garantat. De ce PROMOTIFUL? Pentru că vine cu 2 mari beneficii: reduceri semnificative de timp și costuri.

Integrarea AI

Mergem mai departe și discutăm tot despre promoții și despre o parte extrem de importantă a acestora, dar și extrem de costisitoare ca timp și resurse umane: validarea câștigătorilor. Să spunem că tocmai ați încheiat o campanie promoțională pentru un brand de produse lactate. Pentru a fi valid, bonul fiscal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie achiziționate cel puțin două produse dintre cele participante în campanie, costul acestora să fie cel puțin egal cu suma de 30 de lei și să fie achiziționate de la retailerul X din București.

Acum este momentul să faceți cunoștință și să utilizați AiBon, un AI scan creat de INTERACTIONS pentru verificarea și validarea automată a bonurilor fiscale. AIBon vă permite să setați cu ușurință criteriile de validare menționate pentru ca apoi bonurile fiscale să fie validate automat.

Colectarea și utilizarea bazelor de date

Încheiem analiza trendurilor de marketing pentru anul 2024 revenind la momentul în care se încheie o promoție online. Ce facem cu bazele de date colectate? Cum știm că le stocăm conform GDPR? Le putem utiliza pentru campanii de comunicare ulterioare, sau lăsăm să se aștearnă praful digital pe ele?

Dacă dețineți o bază de date de consumatori, să spunem, o bază de date rezultată în urma unei campanii promoționale, dar nu aveți o strategie coerentă de comunicare și nici suficient timp, aveți nevoie de IMPACTFUL, un program de consumer dialogue în 365 de zile cu ajutorul căruia puteți comunica un mesaj cheie preselectat către toți consumatorii din baza de date, timp de un an de zile, sub diferite forme. Trebuie să menționăm, de asemenea, că IMPACTFUL preia baze de date de consumatori existente indiferent de formatul sub care sunt stocate și le stochează în conformitate cu normele GDPR. IMPACTFUL este util pentru a minimiza impactul viitoarei eliminări a cookie-urilor de tip 3rd party data de către Google prin folosirea eficientă a datelor de tip 1st party.

Dacă sunteți interesați de aceste trenduri, dar și de tool-urile de automatizare menționate anterior, sunt la un call distanță.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"