La fel, dacă restricțiile care vin odată cu modelele clasice de outdoor media - format și perioadă fixă, locații bulk - imposibilitatea de a alege, de exemplu, o singură locație dintr-o listă cu locații disponibile într-un anumit oraș - este momentul unui nou tip de outdoor media.

Blindspot este soluția automatizată care permite oricărei companii să ruleze campanii digital out of home la scară largă, sau, pentru cei interesați într-o campanie de o singură locație, la scară mică, într-un mod măsurabil, relevant și de impact. Este motivul pentru care panourile digitale și parteneriatul INTERACTIONS x Blindspot conving din ce în ce mai multe branduri de eficiența unui nou tip de outdoor media. Haideți să vedem pe larg, mai jos, cifrele care demonstrează acest lucru.

58% creșterea traficului pe site

Blindspot și-a propus să redefinească regulile publicității out-of-home și să introducă YOXO în noua eră a campaniilor integrate 360, contextualizate, care captează atenția audienței prin impactul puternic. Aici, principalele metrici analizate au fost: click pentru descărcare, căutări generale ale brandului YOXO și numărul de vizite directe pe site (din orașele țintă). Iar rezultatele, comparativ cu o perioadă similară de timp anterioară campaniilor DOOH, au depășit toate așteptările: +58% trafic pe site; +19% prime deschideri de pagină pe site; +24% căutări ale brandului.

67% creșterea vânzărilor

Împreună cu Carrefour, Blindspot a ajutat Aqua Carpatica să-și depășească obiectivul în ceea ce privește vânzările. Aqua Carpatica a planificat 57 materiale creative triggered-based, materiale care au utilizat semnalistica digitală în 34 de locații Carrefour. Campania contextuală a avut rezultate spectaculoase: +67% creștere vânzări pentru categoria de vinuri promovată, +30% creștere pentru SKU-uri selectate Aqua Carpatica, +32% creștere în valoarea totală a vânzărilor.

290% creșterea vânzărilor pentru achiziții non-impuls

Blindspot a plasat reclamele Arctic & Beko pe rețeaua de ecrane digitale Carrefour în 40 de supermarketuri Carrefour din 26 de orașe din România. Pentru Arctic, vânzările din timpul campaniei au fost în medie cu 290% mai mari decât cele înregistrate înainte de desfășurarea campaniei, iar vânzările au păstrat aceeași creștere de 290% comparativ cu perioada de pre-campanie chiar și după ce campania s-a încheiat. Pentru Beko, vânzările în timpul campaniei au fost în medie cu 149% mai mari decât în săptămânile dinaintea campaniei, și au rămas, în medie medie, cu 36% mai mari în săptămânile care au urmat finalizării campaniei.

Dacă toate aceste rezultate v-au atras atenția, vrem doar să vă mai spunem în încheiere că, în anul 2024, Blindspot + INTERACTIONS este matchul de marketing de care aveți nevoie. Pe lângă flexibilitatea Blindspot, adăugăm expertiza în data management și experiența creativă INTERACTIONS. Știm că nu aveți mereu timpul sau resursele necesare pentru a gestiona personal campaniile de marketing. De aceea, parteneriatul Blindspot & Interactions vă oferă o soluție completă și servicii integrate: consultanță și management de proiect la nivel de agenție, dezvoltarea de campanii creative, gestionarea bazelor de date și raportare detaliată și comparativă.

Cum sună și cum arată brandul dumneavoastră pe un panou digital? Haideți să discutăm aici.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"