Instant Factoring este o companie fintech de microfinanțare online din România dedicată întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) care a obținut rezultate remarcabile în colaborarea cu Mediapost Martech, HubSpot Diamond partner. Și când spunem remarcabile, avem cifrele care să ne susțină: venituri de 449.000€ într-un singur an, obținute exclusiv prin utilizarea soluțiilor de automatizare HubSpot. Iar pe lista rezultatelor remarcabile trebuie să menționăm, pe lângă venituri, transformarea clienților în promotori ai brandului. Cu alte cuvinte, Instant Factoring a parcurs, cu ajutorul Mediapost Martech și HubSpot, drumul visat de orice brand: de la lead, la client, la ambasador de brand. Clienții au fost atât de mulțumiți de serviciile brandului, încât s-au transformat ei înșiși în promotori. Instant Factoring a experimentat o creștere semnificativă a productivității echipei de vânzări datorită automatizării, a comunicării fluidizate și lead nurturing-ului. În fiecare lună a fost înregistrat un număr consistent de leaduri și un scor Net Promoter Score (NPS) ridicat, care demonstrează nivelul de satisfacție al clienților.

Prin lead nurturing de la lead, la lead advocate. Cheia succesului

Utilizând hub-ul de Marketing HubSpot, Instant Factoring și Mediapost Martech au dezvoltat o strategie de comunicare detaliată. Această strategie a inclus un flux complet de comunicare bazat pe workflow-uri automatizate pentru gestionarea lead-urilor în fiecare etapă de buyer’s journey.

Primul pas: workflow-ul de automatizare începe cu transformarea unui lead într-un lead calificat - Marketing Qualified Lead (MQL). În această etapă, potențialii clienți sunt încurajați prin e-mailuri automate să înțeleagă importanța creării unui cont pe site-ul Instant Factoring.

Pasul doi: după ce un lead calificat, MQL, creează un cont, acesta devine Sales Qualified Lead, SQL - lead de vânzări calificat. SQL primesc apoi comunicare targetată și explicită care să îi convingă să uploadeze o factură. Acest workflow de mailuri include informații esențiale despre proces, o ofertă pentru finanțarea primei facturi gratuit și remindere privind expirarea acestei oferte.

Pasul trei: după ce un SQL uploadează prima factură, factură pentru care primește finanțare gratuit, fiind vorba despre oferta transmisă în comunicarea anterioară, acest SQL devine client. Un formular de satisfacție este trimis ulterior tuturor clienților, permițând Instant Factoring să adune feedback valoros și să evalueze satisfacția clienților. Clienții care acordă un Net Promoter Score (NPS) de 9 sau 10, sau clienții care furnizează o recomandare sunt considerați advocates. Odată ce un client atinge statutul de advocate, comunicarea automatizată și lead nurturing-ul continuă pentru a reitera relația excelentă dintre Instant Factoring și client.

Am văzut cum printr-o abordare sistematică și automatizată facilitată de HubSpot, Instant Factoring a reușit să ghideze eficient potențialii clienți prin procesul de vânzare. Rezultatul? Un flux constant de clienți mulțumiți care devin apoi brand advocates.

Cred că în această etapă sunteți deja foarte curioși. Putem face acest lucru și pentru afacerea dumneavoastră? Da! Haideți să vorbim aplicat despre cele mai potrivite soluții de automatizare pentru brandul dumneavoastră. Suntem oricând disponibili aici.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.