4 Aprilie 2024

Mediapost Martech și Klaviyo semnează parteneriatul care eficientizează și automatizează soluțiile de marketing din e-commerce



Haideți să începem cu o privire de ansamblu: în fiecare an, din ce în ce mai puțini oameni fac achiziții fizice în magazine. În 2024 Forbes estimează că 20% din totalul cumpărăturilor la nivel global vor fi efectuate online, însumând un total de 6,3 trilioane dolari. O a doua tendință notabilă este creșterea achizițiilor făcute cu ajutorul device-urilor mobile, estimată la 73% din totalul vânzărilor online. O expansiune exponențială care determină magazinele online să inoveze și să aleagă soluții de automatizare, de la personalizarea experienței de shopping, la îmbunătățirea metodelor de plată și a logisticii. Astăzi, comerțul electronic nu doar că facilitează accesul la o gamă largă de produse pentru consumatori, dar și redefinește preferințele și comportamentul fiecăruia dintre noi.

Este motivul pentru care Mediapost Martech, companie specializată în servicii de transformare și automatizare digitală, semnează parteneriatul cu Klaviyo, platforma de automatizare a campaniilor de marketing și CRM destinată în mod special comercianților online. Mai exact, un parteneriat creat din dorința de a oferi magazinelor online uneltele necesare pentru a-și maximiza eficiența campaniilor de marketing.

Ce este Klaviyo și ce înseamnă Klaviyo pentru e-commerce?

Klaviyo este o platformă de automatizare a serviciilor de marketing și CRM adaptată nevoilor specifice magazinelor online, platformă care se integrează fără probleme altor tool-uri populare precum Shopify, WooCommerce, OpenCart, PrestaShop, Wix, Salesforce Commerce Cloud, Magento și Magento2. Această compatibilitate largă face din Klaviyo un instrument versatil care permite crearea de experiențe personalizate pentru clienți, folosind canale de comunicare precum email, SMS, notificări push etc, toate acestea bazându-se pe date în timp real și pe analize susținute de inteligența artificială.

Soluțiile Mediapost Martech - Klaviyo

Personalizarea comunicării

Inițierea de campanii de email personalizate bazate pe comportamente specifice ale clienților, cum ar fi vizualizarea anumitor produse sau schimbările de preț, beneficiind astfel de un nivel superior de engagement din partea clienților și, implicit, de o rată mai bună de conversie.

Automatizarea comunicării

Setarea de secvențe automate de emailuri pentru diverse obiective: de la reactivarea clienților inactivi, la întâmpinarea noilor clienți sau follow-up-uri după achiziție. Economisiți astfel timp și creșteți eficiența campaniilor de marketing.

Optimizarea reclamelor plătite

Crearea audiențelor de retargeting devine mai simplă și mai strategică cu Klaviyo, permițându-vă să targetați grupuri specifice, cum ar fi vizitatorii care au abandonat coșul de cumpărături. Acest lucru poate îmbunătăți ROI-ul campaniilor publicitare pe platforme precum Google și Facebook.

Analiză detaliată

Adăugăm, desigur, funcționalități avansate de raportare și analiză, care oferă insight-uri valoroase despre performanța campaniilor și comportamentul clienților.

Pentru că, așa cum am spus la începutul articolului, e-commerce-ul continuă să evolueze și să schimbe obiceiurile de consum ale fiecăruia dintre noi, haideți să vorbim, aplicat, despre ce pot face, împreună, Mediapost Martech și Klaviyo pentru brandul dumneavoastră.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Klaviyo, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.



Citeste si