Peste 200 de marci internationale de top, cat si proprii precum Jake`s, creeaza harta de shopping in noul magazin Peek & Cloppenburg, de la marcile exclusive, la demonstratiile stilistice ale caselor Guess, Scotch & Soda, Ted Baker, Tommy Hilfiger, Under Armour, la stilul iconic al caselor Armani, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, pana la noile definitii estetice pentru echipamentul sportiv oferite de Adidas, FILA, Nike, Reebok.

Noul magazin Peek & Cloppenburg din Baneasa Shopping City are o suprafata de 3.805 metri patrati si se intinde pe doua etaje.

“Piata din Romania are un potential semnificativ in planurile noastre de dezvoltare si tocmai de aceea intensificarea actiunilor locale a devenit o prioritate. Suntem incantati de parcursul companiei de la intrarea noastra pe piata din Romania si am asteptat cu interes redeschiderea magazinul nostru in Baneasa Shopping City. Suntem nerabdatori sa le prezentam clientilor nostri noua imagine a magazinului, mai ales ca aceasta noua investitie in magazinul din Baneasa a venit absolut firesc.”, mentioneaza Paul Portner, Director Retail Management at Peek & Cloppenburg.

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piata pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociati si cu peste 140 de magazine in 15 tari din Europa. Peek & Cloppenburg ofera o gama variata de produse pentru toate stilurile si preferintele, de la brand-uri internationale pana la marcile proprii. Diversitatea colectiilor acopera orice nevoie vestimentara – de la stilul casual pana la outfit-uri business, sau tinute de seara. Peek & Cloppenburg isi selecteaza cu atentie produsele pentru a crea noi tendinte si pentru a le oferi clientilor sai permanente surse de inspiratie.