In acest an, la retailArena dezbatem cum arata consumatorul viitorului, pornind de la doua cuvinte cheie ale momentului care caracterizeaza industria: emotii si experiente. Este clar ca produsul in sine nu mai este suficient pentru a determina un consumator sa il achizitioneze, in conditile in care oferta de la raft a devenit una extrem de competitiva. Ce fac retailerii si producatorii in aceasta situatie? Ce anume declanseaza in prezent achizitia si cum poti anticipa nevoile si preferintele consumatorilor? Care sunt trendurile in aceasta industrie si cum iti poti regandi strategia de business astfel incat sa fii in topul preferintelor clientilor? Cum se va face comert in viitor si, mai important, cum arata consumatorul de maine?
La astfel de intrebari vom raspunde la retailArena 2019: "From emotions to experiences: retail of the future”, ce are loc pe 23 si 24 octombrie, la hotel Sheraton.
Citeste si:
In plus, pana la finalul saptamanii beneficiezi de o noua promotie: cumperi un bilet la retailArena, full event sau pentru orice modul din cadrul conferintei, si primesti gratuit un al doilea bilet.
Worshopuri retailArena 2019
In ambele zile ale conferintei participantii retailArena vor putea participa la workshopuri aplicate, cu informatii hands-on, sustinute de profesionistii in domeniu.
In prima zi a eventului, Marketing Day, Dochita Zenoveiov, fondatoarea agentiei de branding INOVEO, va sustine workshopul "Tips & tricks in branding de retail pentru produse si servicii". Proximitatea, locatia si emotia sunt cei trei vectori care conteaza in brandingul de retail. Vei afla astfel de ce sunt importante aceste criterii, cum le poti aplica in relatia cu clientii si cum poti construi, pe baza lor, un brand puternic.
Citeste si:
In cea de-a doua zi a conferintei, Mihai Bonca, fondator Brand Arhitects, sustine workshopul "Cum inspiram un Customer Journei memorabil? De la strategie la arcele narative". Una dintre provocarile retailerilor din prezent este sa ofere o experienta memorabila cand vine vorba de navigarea in magazin. Customer Journey este o decizie de business ce iti poae oferi un avantaj competitiv unic. Vei afla astfel cum il poti imbunatati si ce strategie poti implementa pentru a-ti creste businessul.
Mai multe detalii despre program, speakeri si teme de discutie in cadrul retailArena 2019 gasesti aici.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: