"Avem 79 de magazine, iar planurile noastre sunt sa ajungem la 150-160, deci acum suntem la jumatatea drumului. Ritmul nostru este sa deschidem 15-20 de magazine pe an. Anul acesta mai deschidem inca cinci unitati, in Zarnesti, Carei, pe DN1 si in alte doua orase", a declarat Alex Bratu, country manager Jysk Romania, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

Potrivit acestuia, ritmul deschiderilor va fi mentinut si pe parcursul anului urmator, Jysk urmand sa ajunga la 100 de magazine, la finalul anului 2020.

"Anul viitor vom termina in zona a 100 de magazine. Noua ne plac formatele de street malluri, retail parcuri, nu ne plac mallurile, pentru sunt multe conditii restrictive acolo si cumva ne simtim de parca facem o favoare proprietarului de mall", a explicat Bratu.

El a mai precizat ca noi magazine Jysk vor fi deschise anul viitor in localitatile Bragadiru si Apahida.

Suntem destul de deschisi in a testa noi orase, comunitati. De exemplu, vom deschide vis-à-vis de Leroy Merlin in Bragadiru (Ilfov) anul viitor, deschidem si in Apahida (Cluj).

Managerul a explicat ca Jysk nu a inchis pana acum niciun magazin, doar a facut cateva relocari.

Nu inchidem magazine, ci le mutam. Am mutat in Constanta si Bacau. Nu le inchidem pentru ca facem profit peste tot

Jysk a inregistrat in anul fiscal care s-a incheiat la 31 august anul acesta o cifra de afaceri de 120 milioane de euro, iar pentru anul viitor estimeaza un avans de 15-20%.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.