Kaufland România deschide primul hipermarket din municipiul Dej și ajunge, în acest fel, la o rețea de 131 de magazine în întreaga țară.

Cu ocazia deschiderii și a extinderii într-o zonă nouă, compania ajunge mai aproape de clienți pentru a oferi cumpărături la îndemână - și creează aproximativ 80 de locuri de muncă noi pentru locuitorii din municipiu și împrejurimi.

Având o suprafață de vânzare de aproximativ 3.000 metri pătrați, încadrată într-una totală de peste 5.400 de metri pătrați, magazinul inaugurat azi se află în municipiul Dej pe Str. Vîlcele Nr. 2B și pune la dispoziția clienților o parcare extinsă de 249 de locuri (din care 11 pentru persoane cu dizabilități și 6 pentru părinți) și care este dotată și cu 24 de rastele pentru biciclete.

Pentru cumpărături rapide și un timp mai scurt dedicat aprovizionării, magazinul dispune de 9 case de marcat standard și de alte 6 express tip self-service. Programul de funcționare al magazinului este de luni până sâmbătă între 07.30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 18.00.

În plus, pentru cei care își doresc să achiziționeze meniuri cu preparate calde, acestea sunt disponibile la punctul Grill din cadrul hipemarket-ului. Mai mult, în galeria comercială a magazinului, clienții au acces la o gamă largă de servicii: farmacie, produse naturiste, Food Court, servicii de telefonie mobilă, centru de copiere chei și schimb valutar.

Odată cu inaugurarea, magazinul își așteaptă clienții cu reduceri semnificative de preț la articolele din promoție.

Magazinul încurajează sustenabilitatea, astfel că pune la dispoziție și un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), amplasat la intrarea în magazin, iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

În plus, din grijă pentru clienți și angajați, magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent, de mai multe ori pe zi;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință, măști și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;

„Prin inaugurarea acestui magazin, suntem mai aproape de toți locuitorii din Dej, ca ei să poată avea acces la toate produsele de mare necesitate din Kaufland, fără să se deplaseze pe distanțe mari, dat fiind contextul actual. Ne bucurăm că astfel facem încă un pas în județul Cluj, printr-o deschidere pe care am pregătit-o cu cea mai mare responsabilitate și cu toate măsurile de siguranță aplicate, așa cum i-am obișnuit deja pe clienții din toată țara”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este al patrulea magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 131 de magazine în România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri