Brandurile prezente în noul outlet din Pallady vor fi aceleași ca cele din Fashion House Militari.

Potrivit reprezentanților Fashion House, business-ul de outlet trece în prezent printr-o perioadă foarte bună, apetitul de consum fiind evident din creșterile vânzărilor.

„Am înregistat creșteri de până la 20% de la deschidere până în prezent”, a declarat Cornelia Nicolae, retail operations director, Fashion House Group.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre jucătorii de top la nivel european pe segmentul outlet și cel mai mare dezvoltator/ operator din zona CEE și Rusia cu un portofoliu extins de centre de tip outlet deschise pe piețele emergente. Portofoliul de proiecte livrate de FHGR include 6 centre FASHION HOUSE Outlet în Polonia, România și Rusia. Suprafața totală închiriabilă deținută de FHGR este de peste 100.000 de metri pătrați.

Fashion House Group este parte din Liebrecht & wooD Group, un dezvoltator european de renume. De peste 25 de ani, grupul Liebrecht & wooD este prezent în Polonia, în România și în Rusia unde dezvoltă clădiri de birouri, spații de retail și proiecte industriale ce însumează suprafețe de peste 500.000 de metri pătrați.

Adrian Nicolescu a participat la retailArena 2020, eveniment organziat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda Mall, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.