Altex a dat startul campaniei de Black Friday pe 27 octombrie, campanie ce se va desfășura în 4 etape până pe 23 noiembrie. O schimbare importantă observată de către retailer la nivelul consumatorilor ține de orientarea acestora către produse eficiente energetic.

”Am ales să desfășurăm campania de Black Friday timp de 4 săptămâni, în 4 valuri diferite, fiecare săptămână cu produsele ei, pentru că oamenii au nevoie de timp pentru a-și alege produsele. Încercăm să le oferim posibilitatea de a-și alege cât mai bine produsul(...) Am observat o oarecare schimbare, ce ține de orientarea clienților către produsele care consumă mai puțin, în contextul în care costurile cu energia au crescut și nu știm ce se va întâmpla cu aceste prețuri la anul”, a precizat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.

Unii jucători din piață se așteaptă la scăderi ale vânzărilor de Black Friday pentru o parte dintre retaileri, însă Abdulachim consideră că modul în care se derulează în prezent vânzările nu arată semne ca ediția de anul acesta va fi sub cea de anul trecut.

”Noi ne-am dezvoltat în continuu în special pe online, combinăm canalele online cu cele offline, se completează reciproc și lăsăm clientul să aleagă de unde dorește să cumpere. E posibil să se vadă scăderi de vânzări online, însă creșteri de vânzări offline”, adaugă reprezentantul Altex.

El consideră că prețul este important, iar asigurarea celui mai mic preț reprezintă unul dintre principalii piloni ai retailerului, care a instalat deja în toate magazinele etichete electronice pentru produse, prin intermediul cărora se aliniază prețurile din online cu cele de offline.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Sursa foto: Udr Ovidiu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri