“Aproximativ 68% din vanzarile de automobile noi au reprezentat-o flotele auto. Vanzarile pe segmentul retail au fost in usoara crestere fata de anul 2011”, a declarat Paul Badea JR, deputy general manager Badsi.

Pentru anul 2013, Badsi estimeaza pastrarea nivelului de vanzari din acest an, in conditiile in care va exista programul Remat pentru casarea automobilelor vechi. Prin programul de innoire a parcului auto, compania a vandut anul acesta 100 de automobile.

Anul trecut, Badsi a vandut 1.000 de masini si a obtinut un profit de 150.000 de euro la o cifra de afaceri de 8,5 milioane euro.

Citeste si:

In reteaua de distributie Nissan in Romania, Badsi detine o cota de 33-35% din totalul vanzarilor.

Compania Badsi a fost infiintata in 1992, avand ca obiect principal de activitate service auto. In 2002, Badsi a investit 2,5 milioane de dolari intr-un complex auto in zona Pipera, iar in 2005 a deschis un showroom in zona Stefan cel Mare. In 2009, Badsi a investit 1,2 milioane euro in relocarea service-ului de tinichigerie si vopsitorie.