De asemenea conceptul aspira la victorii, avand suspensii imprumutate de la noul Z4 M coupe, acestea oferindu-i masinii putere si control. Cu 23 cm mai lung si 4 cm mai jos decat cel mai recent model sport BMW, jantele de 20 de inci din aluminiu si cauciucurile 245/40 R 20 completeaza prezenta puternica.
Prin design-ul sau Concept-car-ul duce cu gandul atat la trecut cat si la viitor, fiind o mandrie pentru pentru automobilele BMW de curse.
Un pas in istorie
Legendar: BMW 328 superleggera castiga Mille Miglia. Si continua sa castige. Desi inca un prototip, BMW 328 deja obtinuse victoria in cursa Eifel la Nurburgring in 1936, cu ocazia debutului sau, cu pilotul de curse de motociclete Ernst Henne la volanul sau. 328 a continuat seria de succese, castigand 130 de curse intre anii 1936 si 1940.
Doar 464 au fost construite si designul sau estetic inca place multor pasionati de masini sport din intreaga lume chiar si in ziua de azi. Unul dintre numeroasele succese a fost victoria in clasa sa in cursa italiana de 1.000 de mile 1983, Mille Miglia si de asemenea primul loc in cursa de 24 de ore Le Mans. Seria de succese a urmat in 1940 cu o victorie suprema in cursa de 1.000 de mile din Brescia, cu un coup cu un design special.
Caroseria acestui unic 328 a fost construita de Touring la Milan in 1939. Masina cu seria de sasiu 85368 dispunea de o super-structura tubulara cu filigran a cadrului si o caroserie din aluminiu. Cu ajutorul acestei caroserii superleggera (foarte usoara), coup-ul ajungea sa cantareasca doar 780 kg. Cu un motor ce dezvolta 130 CP sub capota acestuia, masina de doua locuri atingea o viteza maxima de 220 km/h.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: