Potrivit sefului CNADNR, Timisoara - Lugoj, lotul 2, va fi dat in circulatie pana la finalul acestui an, dar sunt si alte proiecte care urmeaza sa se finalizeze, numarul total de kilometri finalizati care vor putea fi utlilizati urmand sa depaseasca pragul de 80.

Tot ca parte a planului de dezvoltare a infrastructurii la nivel local, Narcis Neaga sustine ca tot in urmatorii 4-5 ani vom avea o centura a Capitalei cu 4 benzi, asta in conditiile in care cine isi doreste sa ocoleasca Bucurestiul risca in orele de varf sa faca mai mult timp pe banda de ocolire decat direct prin oras.

Ce se intampla cu proiectul Comarnic - Brasov

Proiectului Comarnic - Brasov, unul dintre cele mai cunoscute ambitii ale CNADNR, urmeaza ca in cateva zile sa i se traseze forma finala, dupa cum sustine Narcis Neaga.

"Consortiul care a castigat licitatia se afla in negocieri, este o chestiune de zile pana cand vom afla detaliile finale ale proiectului. In momentul de fata suntem in executie cu studiile de fezabilitate pentru Centura Busteni si Centura Comarnic, astfel ca daca totul merge conform planului lucrarile ar putea incepe chiar in acest an. Trebuie sa alegem traseul care nu va necesita demolare de case. Vrem ca traseul sa produca minimum de "daune"", a mai punctat Narcis Neaga.

Trei familii de castori: cine blocheaza marile proiecte de infrastructura

Trei familii de castori, animale protejate prin lege, un cimitir, dar si o pestera de lilieci descoperite pe lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva, pun bete in roate bunei desfasurari a lucrarilor de constructii, lucru care ajunge sa intarzie finalizarea proiectului de infrastructura, potrivit Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale ale Romaniei (CNADNR).

Citeste si:

"Lotul 4 din Lugoj - Deva s-a confruntat cu 3 mari probleme. S-a gasit un cimitir care nu aparea in studiul de fezabilitate, s-au descoperit 3 familii de castori , animale care sunt protejate prin lege si o pestera de lilieci. Speram sa se termine pana la finalul anului proiectul, insa nu pot estima cu exactitate cand se va incheia", a declarat Narcis Neaga, directorul general al CNADNR, prezent la un eveniment dedicat pietei constructiilor.

Desi marile proiecte de autostrazi s-au confruntat cu mari intarzieri fata de data initiala stabilita de finalizare, se pare ca problemele depasesc stadiul de contestatii si ajung sa se blocheze inclusiv in situatii neasteptate, care dau peste cap atat planurile Companiei Nationale de Drumuri, dar mai ales a constructorilor.