Toyota, cel mai mare producator global de automobile, va concura Nissan Qashqai in Europa cu un nou SUV bazat pe conceptul C-HR prezentat la salonul auto de la Frankfurt, in incercarea de a recastiga de la rivalul japonez pozitia de cel mai bine vandut brand asiatic in regiune, relateaza Automotive News, citat de Mediafax.

Noul SUV al Toyota va fi lansat in Europa la sfarsitul lui 2016 sau la inceputul anului 2017.

In timp ce alte companii au actualizat sau au extins gamele de SUV-uri si modele crossover in Europa, Toyota a restrans gama pe acest segment, dupa ce a oprit vanzarile vehiculului subcompact Urban Cruiser, in 2014.

Nissan a depasit Toyota, devenind cel mai bine vandut brand asiatic, in primele opt luni ale acestui an. Sustinute de noua generatie a modelului Qashqai, vanzarile Nissan au urcat pe pietele UE si EFTA cu 20%, la 373.692 de vehicule, in primele opt luni ale anului.

Vanzarile brandului Toyota pe piata europeana au crescut cu 6%, la 372.035 de vehicule.

Directorul de vanzari si marketing al Toyota Europe, Karl Schlicht, a declarat ca nu se asteapta ca vanzarile noului SUV sa ajunga la nivelul celor ale Qashqai, cel mai bine vandut vehicul compact din regiune, dar va contribui la cresterea livrarilor in regiune.
"C-HR este apropiat de Qashqai ca marime si aspect, dar nu este o copie. Tintim clienti diferiti", a spus Schlicht.

Toyota a prezentat marti, la Frankfurt, conceptul CH-R, cu cinci usi, care este mai aproape de o masina de productie decat conceptul cu trei usi prezentat de compania japoneza la salonul auto de la Paris, anul trecut.

Modelul CH-R destinat productiei va debuta in martie, la salonul de la Geneva. Vehiculul va fi dotat cu tractiune hibrida si cea mai recenta tehnologie a Toyota in domeniul sigurantei.

C-HR este bazat pe noua platforma modulara TGNA a Toyota, folosita si la noua generatie de automobile Prius.

Sursa foto: Toyota-Global.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri