Fata de anul trecut, vanzarile Mazda au crescut cu 74% in primul trimestru.

Al doilea cel mai cautat model Mazda pe piata din Romania in intervalul ianuarie-martie a fost compacta Mazda3, cu 83 de unitati vandute, urmat de al doilea suv din portofoliul Mazda, CX-5, cu 75 de unitati comercializate, in crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mazda3 pastreaza toate premisele pentru a continua sa contribuie semnificativ la cresterea marcii in Romania, modelul fiind disponibil in editia speciala Takumi pe caroseria Sport. Aceasta are la baza nivelul de echipare Atraction care bifeaza deja dotari cum ar fi farurile bi-xenon, lumini de pozitie si stopurile LED, scaune incalzite pentru sofer si pasagerul din dreapta, ecran tactil de 7 inchi si unitate de comanda HMI, senzori de ploaie si de lumina, sistem de monitorizare a partii din spatele si lateralul autovehiculului (RVMS).

Editia speciala Mazda3 Takumi este disponibil in Romania cu motorul pe benzina G120 si transmisia SKYACTIV-MT manuala cu sase rapoarte, adauga listei de dotari jante de aliaj de 18 inchi Gun Metal, camera video pentru marsarier si tapiterie din piele neagra si textil.

Citeste si:

Mazda3 Takumi

Vanzarile Mazda in Romania au crescut cu 36% anul trecut, la 1.095 de unitati, producatorul japonez inregistrand astfel o cota de piata de 2%, comparativ cu 1,7% in 2014.