Chrysler si-a imbunatatit numarul total de ore necesare productiei unui autovehicul cu 2,4%, ajungand, per ansamblu, la 32,90 ore pe anul calendaristic 2006. "Reducerea in ultimii cinci ani cu 19% a numarului total de ore necesare productiei unui autovehicul reprezinta pentru compania Chrysler cel mai mare progres in raport cu primii sase producatori de autovehicule din America de Nord", a precizat presedintele Harbour Consulting, Ron Harbour.

Una dintre realizarile grupului Chrysler este reprezentata de clasarea a opt dintre fabricile sale de asamblare, pe unul dintre primele cinci locuri ale industriei de profil, datorita cresterii productivitatii. "Ne bucuram de cresterea productivitatii in conditiile in care, anul acesta, am lansat zece noi modele, cea mai importanta lansare de autovehicule noi din istoria grupului Chrysler", a declarat vicepresedintele executiv al departamentului de productie al grupului Chrysler, Frank Ewasyshyn.

De asemenea, fabricile de productie a sistemelor de transmisie continua sa se afle pe primul loc in industria de profil cu o scadere de 4,2% a numarului de ore necesar fabricarii unui sistem de transmisie, ajungandu-se la un numar de 3,39 de ore pentru fiecare sistem. Opt fabrici de productie a puntii motrice apartinand grupului Chrysler s-au clasat pe primele locuri in domeniu.

Citeste si:

Grupul Chrysler a inregistrat o scadere in ultimul an la operatiile de matritare cu 5% a numarului de ore per autovehicul, in functie de numarul de piese produse pe ora de manopera. Compania a regandit operatiunile de prelucrare a materialelor si unitatile de lucru, pentru cresterea productivitatii.

Chrysler a vandut un total de 593.291 vehicule in primul trimestru in SUA, in scadere cu 3,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Rivalii Chrysler pe piata interna, General Motors si Ford au redus, de asemenea, vanzarile engros.

Editia anuala Harbour Report reprezinta o modalitate de masurare a productivitatii in cadrul industriei auto. Aproape toti marii producatorii de automobile participa la acest studiu de piata.